mandag 5. mars 2012

Give Away Mars

Vi er da alle glade i konkurranser, så derfor kjører jeg en Give Away konkurranse her inne på bloggen til Lille Emmeline .
2 av dere kan vinne denne flotte pakken :)





Her må man da ta lodd for å delta i konkurransen.

1 lodd = lik Lille Emmeline på Facebook
1 lodd = Blir følger av denne bloggen.
1 lodd = Link til konkurransen fra din Blogg (bruk bildet over)
1 lodd = Legg til som favoritt/elsk inne påLille Emmeline Epla
1 lodd = legg igjen en kommentar under innlegget om hvor mange lodd du tar

Full pott er da 5 lodd :)

Trekning  1 april

LYKKE TIL



20 kommentarer:

  1. 4 lodd på meg :) Liker,følger, kommentar, og link på sideveggen min med bilde under giveaways:) Hvordan elsker man butikken? en knapp eller et det bare at man elsker den? for da elsker jeg den ;) i såfall 5 lodd.

    SvarSlett
  2. Under profilbilde på epla skal det stå
    ♡ Legg til som favoritt :)

    SvarSlett
  3. Hei =)
    Da har jeg laget ett innlegg i bloggen min om deg =)Er "liker" på facebook, og følger her.
    Fant ikke ut hvordan jeg "elska" på epla.. hmmm....
    Så da blir det 4(5med epla)lodd til min prinsesse =)

    SvarSlett
  4. Ser eg har heve meg på med bare tre lodd.. Må ha vert i gravidtåke..Hehe.. Nå kjører eg full pott :)
    Fem lodd på meg er du snill:)
    http://epla.no/handlaget/produkter/464093/ Her er den på eplabutikken som eg syns er så utrulig nydelig :):) (Altså alt er jo super fint;))
    Krysser :)
    KLem

    SvarSlett
  5. Vil bare si at jeg elsker at jeg har funnet denne siden, var i USA nå jeg var gravid og der hanstret jeg hårbånd til lillemor, men de fleste er for små nå :)

    Liker, følger, favoritt, kommentar, har ikke blogg selv, men postet på face, så håper det blir 5 lodd :)

    SvarSlett
  6. 4 lodd til meg da ;) liker på facebook, følger denne bloggen, liker emmeline inne på epla + kommetar her :)

    SvarSlett
  7. hvordan blir jeg følger av bloggen? Og finner ikke ut hvordan jeg legger til som favoritt inne på epla.. Foreløpig har jeg likt på facebook, og kommentar her. Så da blir det 2 lodd. Har trykt liker inne på epla også om det er det du mener, isåfall blir det 3 lodd foreløpig

    SvarSlett
  8. Da har jeg lagt til som favoritter inne på epla, lagt ut link på bloggen min og blitt følger av bloggen din så da er det 5 lodd på meg :)

    SvarSlett
  9. Woohoo... Da er det 5 lodd på meg. Jeg har gjort alt :)

    SvarSlett
  10. Hei og hopp! Så utrolig mye fint dere lager til små prinsesser!! Jeg blir gjerne med på deres giveaway! Trekker 4 lykkelodd og krysser fingrene! Ha en god natt, klem Siri

    SvarSlett
  11. Hei.
    Fant så mye fin hårpynt her inne som jeg kunne tenkt meg til Emma.
    Starter dermed med å melde meg på give awayen din, med 3 lodd.
    Liker på facebook, deler på bloggen min + kommentar.

    Håper dette var vinner loddene. :D

    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  12. Jeg blir gjerne med på 3 lodd :-D

    Klem Karianne

    SvarSlett
  13. 5 lodd på meg.
    Liker siden din på Facebook
    Er blitt følger av bloggen
    Har linket til konkurransen på bloggen min (http://ane88.blogg.no/1332860113_lille_emmeline__givea.html)
    Har lagt eplabutikken din som favoritt
    Jeg har skrevet denne kommentaren.

    SvarSlett
  14. 2 lodd. Liker på facebbok, og for kommentar:)

    SvarSlett
  15. Litt sent ute, men jeg slenger meg på for denne hårpynten din er rett og slett nydelig! <3

    Jeg går helt ut og tar 5 lodd! :)

    SvarSlett
  16. Jeg tar ett lodd med et håp om å vinne til min Emeline :)

    SvarSlett
  17. 2 lodd her :)
    Liker på facebook og kommentaren :)

    SvarSlett