mandag 4. juni 2012

NY GIVE AWAY

Hei hei :)

Er en god stund siden det har vært noe give away her inne på bloggen, så derfor kjører jeg i gang en nå :)

En heldig vinner kan vinne denne søte sommerpakken 



For å delta i konkurransen må du ta lodd.


2 lodd = Blir følger av denne bloggen.
2 lodd = Link til konkurransen fra din Blogg (bruk bildet over)
3 lodd = legg igjen en kommentar under innlegget om hvor mange lodd du tar
3 lodd = lik Lille Emmeline på Facebook

Totalt så kan du få 10 lodd.

Trekkingen er 20 juni.
(husk å legg igjen mail adr om du ikke har blogg)

LYKKE TIL :)

16 kommentarer:

  1. 6 lodd håper jeg på!
    Liker Lille Emmeline på FB!
    Og sommerpakken er bare herlig søt!

    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  2. 10 lodd på meg :-)
    Virkelig herlig sommerpakke

    Hilsen
    Kristina Ulleland
    kristina.u.92@hotmail.com

    SvarSlett
  3. 6 lodd :) Tvi tvi til meg selv :))
    Pauline Myhre.

    SvarSlett
  4. Jeg har 8 lodd. Jeg følger bloggen din, jeg liker Lille Emmeline på Facebook og jeg har skrevet denne kommentarer om antall lodd.

    SvarSlett
  5. Det ble 8 lodd på meg:)

    chanette_h@hotmail.com

    SvarSlett
  6. 7 lodd på meg. Linker til konkurransen på min blogg, følger bloggen og kommentar :)
    Nydelig hårpynt!!

    SvarSlett
  7. Jeg vil gjerne ha 8 lodd :-D

    Klem Karianne

    SvarSlett
  8. Vil gjerne være med og tar 5 lodd, kommentar og følger av bloggen. Krysser fingrene for denne flotte premien.

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  9. 6lykkelodd;) mvh.turid.grubben@gmail.com

    SvarSlett
  10. 5 lodd for søt sommerpynt:)

    SvarSlett
  11. 10 lodd på meg :)Følger bloggen, linket til konkurransen i min blogg, kommentar og liker Lille Emmeline på FB. Krysser fingrene :)

    SvarSlett
  12. Da ble det 8 lodd på meg :) krysser fingrene!!
    Hilsen mariannebuer@hotmail.com

    SvarSlett
  13. 8 lodd på meg da :) liker, følger og kommenterer :)
    Super hårpynt!
    martheer@online.no

    SvarSlett
  14. Da ble det 8 lodd på meg :)
    Følger, liker Lille Emmeline på FB og kommentar :)

    Super fin hårpynt, passer perfekt til min lille prinsesse :)

    Hilsen tovesolli@hotmail.com

    SvarSlett