fredag 31. august 2012

Endelig giveaway på bloggen

Har utrolig mye å gjøre for tiden, så ikke alltid like lett å legge ut konkurranser.
Men her kommer det hvertfall en konkurranse.

Vinnerpakken av 2 clips  og 1 hårbånd med ugler :) Clipsene har antiskli slik at de sitter i bare noen få hårstrå.
Jeg trekker ut 1 heldig vinner allerede i kveld,siden det kommer mnds konkurranse her i morgen.







For å delta så må du gjøre dette :


1 lodd = lik Lille Emmeline på Facebook

1 lodd = Blir følger av denne bloggen.
1 lodd = Link til konkurransen fra din Blogg (bruk bildet over)

1 lodd = Link til konkurransen fra din facebook side
1 lodd = legg igjen en kommentar under innlegget om hvor mange lodd du tar

Full pott er da 5 lodd :)


Husk å legg ved mail adr din slik at jeg kan kontakte deg om du vinner :)


LYKKE TIL


33 kommentarer:

  1. 4 lodd er tatt :) Delt og likt :) Likt facebooksiden din lenge :) mail : lillenette.hotmail.com

    SvarSlett
  2. jeg tar 5 lodd =) karinamari91@gmail.com =)

    SvarSlett
  3. 4 lodd på meg;) Lenalena89@live.no

    SvarSlett
  4. 4 lodd og har ei lite Frøken som venter spent på om hun er den heldige vinneren. :D

    rinarese at yahoo dot no

    SvarSlett
  5. TO lodd på meg:)

    renate_s_87_@msn.com

    SvarSlett
  6. Jeg liker på facebook og føler bloggen, + en kommentar her.. Blir da 3 lodd:)

    SvarSlett
  7. Tar 4 lodd jeg;)

    Nyt helgen!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  8. HEI!3 lodd på meg :)
    God helg!
    tonje13@msn.com

    SvarSlett
  9. 5 lodd på meg! :)
    krysser fingrene;)

    enirt88@hotmail.com

    SvarSlett
  10. 4 lodd på meg:) line_kr83@hotmail.com

    SvarSlett
  11. Har fire lodd :) guro_tollan@hotmail.com

    SvarSlett
  12. Vi tar fire lodd. Flott hårpynt!

    God helg!

    http://ingvildfamiliematogmer.blogspot.no/2012/08/give-away-lilleemmeline.html

    SvarSlett
  13. 4 lodd på meg!

    Riktig god helg!

    sisselkorsvold@hotmail.com

    SvarSlett
  14. Jeg tar to lodd :) chickyshnoodlesoup at hotmail dot com

    God helg!

    SvarSlett
  15. Disse er så kjempesøte :)
    Jeg liker siden på facebook, og prøver meg med 2 lodd :)

    God helg!

    (signe4@hotmail.com)

    SvarSlett
  16. 2 lodd på meg :-)

    randihav@hotmail.com

    SvarSlett
  17. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  18. 4 lodd på meg :D Kjempesøte! Vi elsker ugler :)

    God helg!

    kristine(dot)jorskogen(at)gmail(dot)com

    SvarSlett
  19. Herlig!
    Jeg tar 4 lodd.
    Liker på facebook, følger deg her, deler på facebook og kommenterer

    SvarSlett
  20. Utrolig fin hårpynt !
    To lodd på meg :)
    stine_garden@hotmail.com

    SvarSlett
  21. 4 lodd på meg :)
    Liker på facebook, deler konkurransen på facebook, følger bloggen og kommenterer :)

    SvarSlett
  22. Så fine di er :)
    Jeg liker på facebook,
    delt konkurransen på facebook,
    har ikke blogg, så vanskelig å få til flere lodd.
    Men har iallefall konentert :)
    Så 3 lodd på meg :)

    SvarSlett
  23. 4 lodd :)
    For noen fantastiske produkter :)
    millenmin@hotmail.com

    SvarSlett
  24. Cathrine cinete666@hotmail.com31. august 2012 kl. 22:28

    4 lodd på meg, har desverre ikke blogg :)
    men jenta mi på 3, hadde blitt utrolig glad for hårpynt <3

    SvarSlett
  25. 2 lodd på meg.liker på fb,og kommentar her:) kathrine.bertheussen@ntebb.no

    SvarSlett
  26. Kjempefin hårpynt :))) Du er flink! Prøver lykken med to lodder, jeg :)

    Vennlig hilsen Sandra ;)

    (solsasa@hotmail.com)

    SvarSlett
  27. Jeg er med :D
    deltar med 3 lodd :)
    Rannveig Kh
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  28. Hei!

    Jeg vil gjerne være med på denne, da mitt eldste barnebarn, Malene, alltid bruker spenner o.l i sine lange lyse krøller.
    3 lodd på meg.

    Mvh Guri Marie

    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett
  29. Hei!
    Jeg tar gjerne 1 lodd, om det ikke er for sent...

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  30. 2 lodd på meg :)
    tina.sves@gmail.com

    SvarSlett
  31. Så fine hårting du lager. Jeg blir gjerne med og deltar med tre lodd for følger, like fb-siden din og kommentar.

    Ønsker deg en fin tirsdagskveld.
    Tonje Merethe

    SvarSlett